نخ های آمابلا برای لیفت و جوانسازی

تنها کمپانی تولید نخ در کره جنوبی است که  مدعی است، مجوز CE برای تولیدهای نخ  PLLA دارد.

این شرکت در مقدمه توضیح محصولاتش میگوید: ماموریت ما ارائه محصولات ایمن و مؤثر است که باعث زیبایی و سلامت افراد می شود. اگر ارزش سلامت و زیبایی خود را بدانید، ما محصولی را که شما به دنبال آن هستید، داریم! به همین دلیل اطمینان می دهیم که تمام محصولات در آزمایشات های بالینی آزمایش شده اند و مورد تأیید وزارت غذا و داروی کره جنوبی هستند. Amabella Lifting Threads همچنین دارای تاییدیه CE است که گواهی ایمنی و کیفیت بالای محصول است.

نخ های آمابلا برای لیفت و جوانسازی

PLLA چیست؟

نخهای پلی L- لاکتیک اسید (PLLA- Poly L Lactic Acid) ساخته شده از پلیمرسازگار با بدن انسان است که در محصولات ارتوپدی نیز استفاده شده است. پین ها، میله ها، پیچ ها و پلاک های مورد استفاده برای درمان شکستگی استخوان و البته نخ های بخیه از این جنس هستند.

این نخها قابلیت انعطاف پذیری خوبی را دار هستند و بر روی لایه های عمیق تر پوست عمل می کنند. با جایگرین شدن نخ ها در لایه های عمقی پوست، سلول های کلاژن ساز تحریک شده تا کلاژن بیشتری تولید کنند.

این نخ ها تا ۱۸ ماه دوام می آورد و یک نخ پلیمری نسل پنجم با منشا گیاهی -نوعی آلفاهیدروکسی اسید (AHA)- محسوب می شود آن ها همچنین کلاژن سازی را برای مدت طولانی تر تحریک می کنند و بنابراین کلاژن سازی طولانی تری به وقوع میپیوندد. بعضی اوقات حتی تا ۲۴ ماه! استفاده از نخهای آمبلا  صورت را از روند پیری و ایجاد چین و چروک باز می دارد.

معرفی محصولات آمابلا

نخهای Amabella  در ۳ نوع

  • Polydioxanone
  • Poly-L-Lactic Acid
  • Poly Capro Lactone

ساخته شده اند. این محصولات در بسیاری از آزمایشات بالینی در کره جنوبی تایید شده است و ثابت شده که باعث ایجاد حساسیت یا عارضه جانبی نمی شود زیرا پس از مدت زمان مشخصی در بدن انسان جذب می شود.

نخ های با جنس PDO

۱۶ نوع  نخ ساده  Amabella وجود دارد:  انواع شکلهای مونو، دوقلو، پیچ، دو پیچ و ۱۴ نوع نخ کاگ هم موجود است

نخ های با جنس PLLA

۶ نوع نخ لیفتینگ Amabella PLLA وجود دارد: مونو ، دوقلو ، پیچ ، دو پیچ و دو نوع نخ کاگ.

 

تفاوت بین PDO و PLLA THREADS

نخ های آمابلا برای لیفت و جوانسازی

انواع محصولات

۱-Amabella Lifting Threads PDO Cogs

جنس: PDO

نوع: مونو، دوقلو، پیچ، دو پیچ، قلاب، سوزن دوتایی

تعداد در هر بسته: ۸ عدد

نوع سوزن: نرمال، کانولا

ماندگاری: ۲۴ ماه

گواهینامه ها: CE   ، KFDA

ساخته شده در: کره جنوبی

برای مطالعه مطلب کامل بر روی نخ لیفت و جوانساز کلیک کنید.

آیا علت های نازک شدن تارهای مو را می دانید؟

نازکی موهای سر  یکی از دغدغه ها و نگرانی های بسیاری از خانم ها و آقایان میباشد. همه افراد می خواهند که موهایی محکم، مقاوم و پرپشت داشته باشند. نازک شدن تار مو برای بسیاری افراد باعث کاهش اعتماد به نفس، خجالتی شدن و احساس ناراحتی از قرارگیری در موقعیت های اجتماعی شود.

آیا علت های نازک شدن تارهای مو را می دانید؟

عوامل زیادی در نازک شدن تار مو در افراد دخیل هستند و این عوامل در همه افراد یکسان نبوده، در هر فرد با فرد دیگر متفاوت میباشد. شناسایی این عوامل شرایطی را برای افراد به وجود می آورد که افراد میتوانند با اقدامات پیشگیرانه و در پیش گرفتن راهبردهایی مناسب به مقابله با این عارضه بپردازند.

در این مطلب قصد داریم شما را با دلایل نازک شدن تار مو آشنا کنیم و امید داریم با مطالعه این مقاله فرصتی به دست آورید که به نازکی موهای خود پایان داده و دوباره زیبایی و جذابیت را در چهره خود تجربه کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تغذیه نامناسب

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین عوامل در بهره مندی از بدنی متناسب و جذاب، تغذیه مناسب است. این ضرب المثل کاملا درست است که شما همان چیزی هستید که می خورید. چرا که مصرف غذاهای مضر مانند فست فودها، غذاهای فرآوری شده، غذاهای پرچرب و ادویه های خیلی زیاد از جمله عواملی هستند که باعث بروز آسیب در موهای شما  میشود. از طرف دیگر اگر به بدن خود به مقدار کافی منابع از مواد معدنی، آهن، پروتئین ها و ویتامین های مناسب برسانید و از انواع سبزی و گیاهان، گوشت های مغذی و دانه های مناسب استفاده کنید؛ سلامت موهای خود را افزایش داده و به زیبایی و قدرت هر چه بیشتر آن ها کمک خواهید کرد. البته تغذیه نامناسب تنها عاملی نیست که باعث نازک شدن تار مو میشود؛ بنابراین در ادامه مطلب دلایل دیگری را برای این امر ارائه می دهیم.

آیا علت های نازک شدن تارهای مو را می دانید؟

تیروئید

ممکن است که غده تیروئید شما میزان مناسبی از هورمون تیروئید در بدن تولید نکند. به طوری که به عارضه تیروئید کم کار دچار شوید. تیروئید نقش مهمی در حفظ عملکرد بدن افراد به عهده دارد که سوخت و ساز بدن، ضربان قلب، عروق و حتی رشد موهای سر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

آیا علت های نازک شدن تارهای مو را می دانید؟

این دسته از افراد که تیروئید کم کار دارند؛ بیشتر ممکن است که متوجه ریزش موهای خود در حمام یا پس از شانه کردن آن شوند. موهای خشک و آسیب دیده، کمبود انرژی، افزایش وزن شدید و ناگهانی و خلق پایین یا افسردگی از علائم تیروئید کم کار هستند.

آسیب های حرارتی

اگر به میزان زیاد و بدون کنترل از وسایلی مانند سشوار، اتوی مو و انواع فرکننده و صاف کننده که حرارت زیادی را به ریشه و ساقه مو وارد می کنند استفاده می کنید ممکن است که به موهای خود صدمه وارد کرده و باعث نازکی آن ها شوید. زیرا در دمای بالا کوتیکول مو ممکن است آسیب ببیند.

آیا علت های نازک شدن تارهای مو را می دانید؟

بهترین راه این است که از این وسایل به میزان لازم و با دستورالعمل های مناسب استفاده کنید که باعث نازک شدن تار مو نشود.

خشکی موها

افرادی که موهای به شدت خشکی دارند؛ باید بدانند که موهایشان شکننده و نازک  بوده ممکن است ریزش هم پیدا کنند. این عارضه تحت تاثیر عواملی همچون آب و هوای خیلی خشک، کمبود رطوبت هوا و بدن و گرمای بیش از اندازه اتفاق می افتد. استفاده از آب داغ حین شستشوی مو و مصرف شامپوهای نامناسب ممکن است که این عارضه را شدت بخشد.

استفاده از مواد شیمیایی و فیکس کننده ها

استفاده از رنگ های مختلف مو، چسب  و تافت مو به میزان زیاد و در زمان طولانی ممکن است که یکی از عوامل اصلی در ایجاد آسیب در موها و نازک شدن تار مو باشد. لازم است که در این مورد نهایت دقت را اعمال کنید و در استفاده از آن ها زیاده روی به خرج ندهید.

آیا علت های نازک شدن تارهای مو را می دانید؟

شستشوی زیاد موهای سر

شستشوی زیاد موهای سر به عنوان مثال بیش از یک بار در روز برای افرادی که به طور طبیعی پوست چربی دارند؛ ممکن است که مضر باشد و به نازک شدن تار مو منجر شود. این افراد به دلیل وجود چربی سبوم و چرب شدن مداوم موها شاید وسوسه شوند که موهای خود را به طور مرتب شستشو دهند.

اما باید توجه داشته باشند که در این امر زیاده روی نکنند. همچنین افرادی که موهای خیلی خشکی دارند؛ ممکن است که تنها به شستشوی هفتگی با شامپو نیاز داشته باشند.

خشک کردن نادرست با حوله

یکی از حرکات طبیعی که هر فردی پس از استحمام یا شستشوی موهای خود انجام می دهد؛ مالش و ماساژ موها با حوله است. این عامل ممکن است که به موهای خیس و حساس آسیب برساند. بهترین راه این است که از یک حوله جاذب رطوبت برای موها استفاده کنند یا اینکه موهای سر را به مدت چند دقیقه به منظور جذب آب اضافی با حوله سر پوشش دهند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی ریزش مو کلیک کنید.

درمان ریزش مو سکه ای

اگر بتازگی متوجه نقاط خالی داخل موهای خود شده اید، ممکن است دچار یک اختلال خودایمنی به نام ریزش مو سکه ای یا همان آلوپسی آره آتا شده باشید.

درمان ریزش مو سکه ای

گاهی ممکن است بنا بر برخی اشتباهات، سیستم ایمنی بدن ما به خود ما حمله می کند. درکسانی که دچار طاسی سکه ای می شوند، سلولهای دفاعی بدن به فولیکولهای مو حمله می کنند و باعث ریزش موها میشوند. میزان ریزش مو در افراد متفاوت است. برخی از افراد فقط در چند نقطه دچار طاسی می شوند و برخی دیگر مقدار زیادی از موهای خود را از دست می دهند و در برخی موارد که بسیار نادر است؛ امکان دارد که تمامی موهای بدن خود را از دست بدهید، در این گونه موارد نادر آلوپسی آره آتا به نوع آلوپسی یونیورسالیس تبدیل میشود.

ریزش موی سکه ای در انواع متفاوتی است. گاهی موها رشد می کنند و مجددا می ریزند. گاهی ابتدا بدون رنگدانه و سفید در می آیند و بعد از مدتی رنگدار میشوند و در بعضی موارد دیگر موها مجددا بخوبی رشد می کنند.

دلایل آلوپسی آره آتا

  • ژنتیک
    به نظر می رسد که ژنتیک یکی از موارد تاثیرگذار در ابتلا به طلاسی سکه ای باشد. اگر یکی از افراد خانواده طاسی سکه ای بگیرد، این احتمال وجود دارد که بقیه هم به آن مبتلا شوند.
  • بیماری خودایمنی
    افرادی که سابقه خانوادگی ابتلا به آلوپسی آره آتا دارند؛ معمولا سابقه ژنتیکی ابتلا به بیماری های خودایمنی مانند تیروئید یا پیسی را داشته اند.
  • استرس شدید
    شواهد علمی کمی در این رابطه وجود دارد.درمان ریزش مو سکه ای

    آیا درمانی برای ریزش مو سکه ای وجود دارد؟

    اگرچه هنوز هیچ درمان قطعی برای این عارضه وجود ندارد که برای همه افراد مبتلا به آلوپسی آره آتا کار آمد واقع شود؛ اما برخی درمان ها در برخی از افراد مفید واقع می شود. بسته به نوع ریزش موی سکه ای، سن شما و مقدار ریزش مو درمان های مختلفی وجود دارد.

    هدف اصلی درمان توقف حمله سیستم ایمنی بدن و رشد مجدد موها ست و این برای افرادی که ریزش مو در آن ها خفیف است؛ موثرتر به نظر می رسد.

    برای کسانی که ریزش موی شدید دارند و بیش از نیمی از موهای سر و بدن خود را از دست داده اند؛ داروهای خوراکی (قرص)، موضعی (روی پوست اعمال می شوند) و همچنین درمان های فتوتراپی نیز وجود دارند.

    هیچ یک از داروها و روش های متداول به طور خاص توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای درمان آلوپسی آره آتا تایید نشده اند؛ اما برای سایر بیماری ها تایید شده هستند.

    نکته قابل توجه در درمان این است که اگرچه امکان دارد که پس از درمان موهای شما دوباره رشد کنند؛ اما هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از توقف درمان دوباره دچار ریزش مو نشوید.

    در ادامه چندین روش برای درمان وجود دارد که شاید بخواهید برای رفع ریزش مو آن ها را امتحان کنید:

    ۱-    کورتیکواستروئیدها

    کورتیکواستروئیدها داروهای ضدالتهابی هستند که برای کسانی که دچار بیماری های خودایمنی باشند، تجویز می شوند. این داروها قابل تزریق به پوست سر یا مناطق دیگر هستند. همچنین به صورت قرص، کرم، پماد و فوم بکار می روند. این تزریقات توسط متخصص پوست صورت می گیرد و معمولا هر چهار تا شش هفته یک بار تکرار می شود.درمان ریزش مو سکه ای

  • فواید تزریق کورتیکواستروئید

    اگر این روش پاسخگو باشد؛ معمولا رشد موهای جدید در طول چهار هفته قابل مشاهده است و عوارض جانبی شناخته شده برای این روش درمانی بسیار کم است.

    ایرادات تزریق کورتیکواستروئید

    تزریق کورتیکواستروئید مانند تمام روش های درمان ریزش مو سکه ای از رویش موهای جدید جلوگیری نمی کند و عوارض بسیار کمی در رابطه با این روش درمانی گزارش شده است. گاهی فرورفتگی های موقتی روی پوست به وجود می آیند که با گذشت زمان بهبود پیدا می کنند.

    برای مطالعه مطلب کامل بر روی ریزش مو کلیک کنید.

فیلرهای خانواده رووفیل (REVOFIL)

فیلرهای خانواده روافیل (REVOFIL)

فیلرهای خانواده رووفیل ساخت شرکت Caregen  کره جنوبی 

فیلرهایی با خصوصیت دوفازی و برای بهبود شکل و کیفیت پوست صورت ساخته شده است این فیلر شامل هیالورونیک اسید با غلظت مناسب و کراس لینک دو فازی با پیوند پپتیدی ساخته شده ماندگاری و سهولت استفاده بی نظیری دارد.REVOFIL  فیلری است که هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و مونوفازیکی را دارد این ژل که با ترکیبی از فن آوری پپتید بیومیمیکی و هیدروژن مرتبط با HA تولید شده است کیفیت بالایی را در ویسکوزیته و خاصیت ارتجاعی با عملکردی نرم تر به ارمغان می آورد.

REVOFIL حاوی غلظت بالایی از اسید هیالورونیک آزاد است و به جای PBS در میان مولکولهای هیالورونیک اسید متصل به پپتیدها یی است که منجر به افزایش پایداری ژل HA و به طبع ماندگاری بیشتر ژل می شود پپتید ماده ای بی خطر با ترکیبات طبیعی است که به جای استفاده از استر BDDE در رووفیل منجر به بهبود کیفیت آن گردیده است

طبق ادعای شرکت سازنده مدت زمان ماندگاری این ژل حداقل ۱۲-۱۰ ماه می باشد و علت این ماندگاری طولانی مهار شدید هیالورونیداز درون زا  توسط ترکیبات فیلر است که باعث افزایش مدت زمان فیلر در بافت پوست می شود.

REVOFIL باعث میشود کلاژن درون زا و اسید هیالورونیک دیرتر متابولیزه شده تا سفتی و قوام پوست افزایش یابد. فن آوری پپتید biomimetic موجب ویسکوزیته و قدرت ارتجاعی بالاتری نسبت به رقبا شده ، افزایش اثربخشی و خاصیت شکل پذیری بیشتر وماندگاری بیشتر به علل یاد شده، افزایش پایداری ژل و تزریق نرم تر در حین کار را موجب میشود. خاصیت سفت کنندگی  فوق العاده و ضد چروک  این فیلر در عین حال موجب ایجاد  ظاهری طبیعی خواهد شد

براساس عملکرد پپتیدهای یاد شده، REVOFIL باتنظیم مثبت کلاژن درون زا و تحریک سنتز اسید هیالورونیک در فیبروبلاست های انسانی و مقاومت قوی آن در برابر آنزیم موجب ماندگاری بیشتر آن در بافت خواهد شد.

فیلرهای خانواده روافیل (REVOFIL)

رووفیل Fine

فیلرهای خانواده روافیل (REVOFIL)

جدول مشخصات فیلر Revofil fine

نام محصولRevofil Fine
توصیه میشودآبرسانی و خطوط کم عمق، اصلاح چین و چروک های سطحی
محل تزریقناودان اشکی، خطوط ریز ، منطقه تمپورال ،ناحیه فوقانی گونه، گلابلا، حطوط پیشانی
عمق تزریقدرم  سطحی
حجم۱ ml
جنسهیالورونیک اسید
غلظت۲۳mg/ml
کراس لینکبیوپپتید – بای فازیک
قدرت حجم دهی++
ماندگاری۱۰ ماه
سرسوزن۲x30G
لیدوکائین
شرکت سازندهCaregen  کره جنوبی
اندازه مولکول
G’
مجوز بهداشتدارد

 

محل تزریق Revofil Fine

فیلرهای خانواده روافیل (REVOFIL)
برای مطالعه مطلب کامل بر روی فیلر رووفیل کلیک کنید.
فیلرهای خانواده روافیل (REVOFIL)

کاشت مو به روش FUT چگونه است؟

کاشت مو به روش FUT برای مردان و گاهی اوقان خانم هایی که به دلیل ریزش موی زیاد به کلینیک ها مراجعه می کنند، تحول بسیاری را به همراه دارد زیرا این روش رشد مو را به حالت طبیعی برمی گرداند که جزیی از زیبایی ظاهری هر فرد محسوب می شود.

احتمالا در مورد نحوه عملکرد و چگونگی آن کلی سوال در ذهن شما ایجاد شده است. علاوه بر این دوست دارید، بدانید که بعد از گذشت چه مدتی انتظارات شما تحقق پیدا می کند. در این مقاله قصد داریم، اطلاعات مفیدی را در خصوص روش FUT در اختیار شما قرار دهیم.

کاشت مو به روش FUT چگونه است؟

کاشت مو به روش FUT چیست؟

ریزش مو در ۸۵ درصد از مردان و ۴۰ درصد از خانم ها دیده می شود. پیوند واحد فولیکولار یا کاشت مو به روش FUT از جمله جراحی های نیمه تهاجمی به شمار می روند. FUT لکه های طاس ناشی از ریزش مو را با ایجاد پوششی مناسب از بین می برد.

تاریخچه پیوند مو به سال ۱۹۳۹ در ژاپن باز می گردد. در روزها و سال های ابتدایی استفاده از شیوه نتایج کمی غیر طبیعی به نظر می رسید زیرا در ظاهر افراد تغییر قابل توجه ایجاد نمی کرد؛ اما در سال ۱۹۹۵ جراحان در اولین تلاش های خود موفق به پیوند مو از طریق فولیکول ها شدند که با نتایج طبیعی همراه بود.

در حال حاضر دو شیوه استخراج واحد فولیکولار FUE و پیوند واحد فولیکولار FUT در کاشت مو استفاده می شوند؛ اما در این مقاله به روش موفق و مرسوم FUT به طور مفصل می پردازیم.

در جراحیFUT جراح یک نوار (فلپ یا گرفت) از پوست سر را از بخش پشتی یا اطراف آن می برد. سپس فولیکول های موی موجود در آن را استخراج کرده و در قسمت های طاس یا کم پشت سر وارد می کند. این عمل جراحی عملکرد بسیار خوبی به منظور ایجاد پوشش مناسبی روی نواحی طاس سر مردان ناشی از ریزش موی بیش از حد دارد.

با مطالعه ادامه مطالب بدانید در طول جراحی FUT چه انتظاراتی باید داشته باشید. آیا کاندیدای مناسبی جهت انجام این روش کاشت مو هستید؟

کاشت مو به روش FUT چگونه عمل می کند؟

همانطور که گفته شد، جراح بخشی از پوست سر شما را از نواحی پشت یا اطراف سر جدا می کند. اندازه نوارهای بریده شده به تعداد فولیکول های مورد نیاز در بخش های طاس سر بستگی دارد؛ ولی معمولا عرض نوارها بین ۲ تا ۵/۲ سانتی متر است و از این مقدار تجاوز نمی کند. پس از برداشتن فولیکول های مو از روی نوار آن ها در بخش های طاس کاشته می شوند.

کاشت مو به روش FUT بین ۴ تا ۸ ساعت طول می کشد. این شیوه کاشت در مقایسه با روش های دیگر به طور معمول سریع تر انجام می شود. علاوه بر این اغلب افراد در حین عمل هوشیار هستند زیرا مواد بیهوشی موضعی جهت بی حسی سر دریافت می کنند.

بنابراین فرآیندهای صورت گرفته در این شیوه عبارتند از:

  1. ابتدا جراح خط مو را مجدد ترسیم و ناحیه مربوط به استخراج فولیکول را علامت گذاری می کند. جهت انجام این کار قبلا از بخش سر عکس گرفته می شود. همچنین به منظور کاهش درد قبل از عمل ممکن است احتیاج به مصرف داروی آرامبخش داشته باشید؛ سپس بی حسی موضعی روی پوست سر اعمال می شود.
  2. کاشت مو به روش FUT چگونه است؟
  • در مرحله بعد سطح موهای بخش اهدا کننده را می تراشند که حدودا به اندازه ۲ میلی متر برسد.
    1. سپس جراح نوارهایی را از این بخش می برد که فولیکول های موجود روی آن را در نواحی طاس سر استفاده کند.
    2. فولیکول ها توسط یک تکنسین استخراج شده و جهت پیوند آماده می شوند.
    3. جراح نواحی بریده پوست سر را بخیه می زند.
    4. در این مرحله فولیکول ها در بخش های طاس و با توجه به الگوی طبیعی رشد مو کاشته می شوند.
    5. در نهایت آنتی بیوتیک به بخش مورد نظر تزریق می شود و پوست سر را به دقت بانداژ می کنند.
    6. در نهایت آنتی بیوتیک به بخش مورد نظر تزریق می شود و پوست سر را به دقت بانداژ می کنند.

    اغلب افرادی که تحت این روش جراحی کاشت مو قرار می گیرند، طی ۶ الی ۹ ماه بعد نتیجه مورد نظر را مشاهده می کنند؛ ولی گاهی این زمان در برخی به مدت یک سال طول می کشد.

    1. کاشت مو به روش FUT برای چه کسانی مناسب است؟

      به منظور انجام این روش باید به اندازه کافی روی سر خود مو داشته باشید تا جهت پیوند در بخش های طاس از آن ها استفاده کنند. مردان مبتلا به آلوپسی آندروژنی بهترین کاندیداهای کاشت مو به روش FUT هستند.

      در مردان زمانی این نوع طاسی با الگوهای خاصی مانند نورود یا M شکل ظاهر می شود. در این حالت اغلب جلوی سر و نزدیک به پیشانی با ریزش مو مواجه است؛ همچنین در خانم ها با الگوی طاسی لودویگ که به علت ریزش یا نازکی مو در بخش بالایی سر ایجاد می شود، این نوع کاشت عملکرد خوبی دارد.

      اما در نظر داشته باشید، افرادی که بیماری های مربوط به اختلالات تیروئیدی یا آلوپسی آرتا دارند، روش جراحی FUT برای آن ها گزینه مناسبی نیست. عوامل زیر نشان می دهند که آیا شما کاندیدای خوبی جهت دریافت این عمل هستید یا خیر.

      • سن: برای افراد بالای ۳۵ سال در افراد جوان تر اغلب ریزش مو به ندرت اتفاق می افتد.
      • تشخیص: مردان با الگوی ریزش مردانه نورود بهترین کاندیدا هستند.
      • ضخامت مو: در کیس هایی که تراکم و ضخامت فولیکولهای مو بالا باشد، پوشش بهتری در نهایت دارند.
      • مساحت طاسی: FUT در طاسی جلوی سر عملکرد مناسبی دارد.
      • رنگ مو: اشخاص با رنگ موهای نزدیک به پوست معمولا در مقایسه با مواردی که تضاد زیادی بین رنگ مو و پوست دارند، کاندیدای بهتری هستند.

      مزیت کاشت مو به روش FUT

      همانطور که می دانید، مو در زیبایی ظاهری افراد نقش مهمی را بر عهده دارد؛ بنابراین برخی افراد به دلیل عدم وجود آن دچار مشکلات روحی می شوند و ممکن است در روابط اجتماعی آن ها تاثیر منفی بگذارد. کاشت مو به روش FUT در این شرایط امتیازهای زیر را دارد.

      برای مطالعه مطلب کامل بر روی ریزش مو کلیک کنید.